Ontdek 4 oplossingen voor jouw customer experience 2.0

Betere klantbeleving, betere bedrijfsresultaten

Ontdek 4 oplossingen voor jouw customer experience 2.0

Betere klantbeleving, betere bedrijfsresultaten

Til je customer experience naar een hoger niveau

Onderstaande oplossingen:

  • verbeteren je klantloyaliteit en klantretentie
  • optimaliseren je (digitale) processen en klantinteracties
  • creëren een naadloze omnichannel-ervaring die je klanten echt raakt.

Wat heeft jouw B2B-onderneming nodig?

Verbeterde B2B-klantbeleving
Heb je te maken met ontevreden B2B-klanten? Door je klantbeleving outside-in te verbeteren verhoog je de klanttevredenheid van je bedrijf structureel. Zo krijg je klanten die blij bij je terug blijven komen en betere bedrijfsresultaten. Win-win toch?

Inzichten voor B2B contentmarketing

Toe aan een B2B-marketingstrategie die wél financiële resultaten boekt? Inzichten voor contentmarketing wijzen je het juiste pad voor de koopprocessen van je klant. Zo creëer je content die ze raakt en ijzersterke relaties. Ideaal voor sales- en marketingteams!

Klantgericht digitaliseren

Zet de wensen en behoeften van je klanten om in nieuwe, digitale oplossingen. Klantgericht digitaliseren is in te zetten bij iedere fase van de klantreis. Jouw klantgerichte benadering 2.0 boost je klantbeleving met significant meer impact. Waar wacht je nog op?

Klantgerichtheid integreren

Voor bedrijven die willen leiden in plaats van achter de meute aanlopen. Door klantgerichtheid te integreren in je bedrijfsvoering en digitale transformatie maken jouw teams echt het verschil. Stap voor stap, en van A tot Z, onderscheid jij je met een optimale klantbeleving.

Erik Jan Elsenaar

Ontdek wat Return On Experience voor je kan doen

Benieuwd welke customer experience-aanpak wél werkt voor jouw B2B-bedrijf? Ik denk graag vrijblijvend met je mee. Plan hier jouw gratis adviesgesprek via Teams of telefoon.

Hoe ik werk als B2B klantbelevingsexpert

Hoe ik werk als B2B klantbelevings-expert

Resultaatgericht

Geen romantische verhalen over klanttevredenheid, wél klantgerichte verbeteringen voor financiële resultaten.
Toekomstproof
Inzet van data en nieuwe technologieën om digitale kansen te grijpen, vanuit de behoefte van de klant.
Samen leren

Management- en verbeterteams zodanig begeleidingen dat ze snel leren, zowel van klantinzichten, als door nieuwe skills.

Pragmatisch
Met mijn uitgebreide gereedschapskist maak ik een combinatie van bewezen methodes die past bij jouw behoeften.

Organisaties waar Return on Experience een bijdrage heeft mogen leveren aan hun customer experience:

Partners waarmee ik samenwerk om de beste klantbeleving te realiseren:

Bedrijven waar ik heb mogen werken voordat ik Return on Experience startte:

PostNL
Cendris
DPD
CGI