Geautomatiseerd klantbeleving meten

Met het onderzoeksplatform van CYS achterhaal ik voor je hoe klanten over je denken en waar zij behoeften aan hebben.

Geauto-matiseerd klant-beleving meten

Met het onderzoeksplatform van CYS achterhaal ik voor je hoe klanten over je denken en waar zij behoeften aan hebben.

Eenvoudig en gestructureerd customer experience meten

Om klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren en feedback te verzamelen voor voice of the customer programma’s maak ik graag gebruik van het onderzoeksplatform van CYS.

Op basis van jouw behoeften en doelstellingen:

  • richt ik het platform voor je in
  • voer ik het onderzoek uit en
  • rapporteer ik over de uitkomsten
  • identifeer en prioriteer ik samen met jou verbeteracties
  • help ik je de verbeteringen te realiseren en implementeren

Inzichten verbinden aan actie

CYS en ik geloven in een wereld waarin elke ervaring ertoe doet. Daarom help ik je met hun toegankelijke technologie het verborgen potentieel te ontdekken, open ik samen met jou het gesprek en zetten we onderzoeksresultaten om in acties. Bovendien zit CYS niet stil. Ze zijn zeer gemotiveerd om problemen op te lossen, denken in oplossingen en blijven zoeken naar verbeteringen en innovaties om klanten daadwerkelijk vooruit te helpen.

Ze hebben hun ruim 17 jaar ervaring in experience management verweven in één veelzijdig, flexibel en geautomatiseerd onderzoeksplatform. Daarmee kunnen verschillende onderzoeken en databronnen gecombineerd worden en kan het verhaal achter harde cijfers in medewerkersonderzoek en klantonderzoek ontdekt worden. Resultaten worden inzichtelijk en begrijpelijk voor alle organisatieniveaus en resultaten kunnen omgezet worden in concrete actiepunten om jouw dagelijkse dienstverlening te verbeteren.

CYS begrijpt als geen ander dat experience management niet alleen één afdeling raakt. Met het platform van CYS doorbreek je de muren tussen afdelingen en verbind je belangrijke inzichten aan actie. Voor je hele organisatie.

Dit bereiken we samen met het CYS onderzoeksplatform

  • Inzicht in de drijfveren van klanten
  • Bewezen onderzoeksmethodieken toepassen, die wereldwijd worden gebruikt
  • Eenvoudig data combineren, verrijken en analyseren
  • Organisatorische silo’s helpen verbreken
  • Continu verbeteren van de klantbeleving

Dit bereiken we samen met het CYS onderzoeks-platform

  • Inzicht in de drijfveren van klanten
  • Bewezen onderzoeksmethodieken toepassen, die wereldwijd worden gebruikt
  • Eenvoudig data combineren, verrijken en analyseren
  • Organisatorische silo’s helpen verbreken
  • Continu verbeteren van de klantbeleving

Return on experience

Denk jij aan een onderzoeksplatform voor jouw bedrijf?

Benieuwd welke customer experience-aanpak wél werkt voor jouw B2B-bedrijf? Ik denk graag vrijblijvend met je mee. Plan hier jouw gratis adviesgesprek via Teams of telefoon.

Return on experience

Denk jij aan een onderzoeks-platform voor jouw bedrijf?

Benieuwd welke customer experience-aanpak wél werkt voor jouw B2B-bedrijf? Ik denk graag vrijblijvend met je mee. Plan hier jouw gratis adviesgesprek via Teams of telefoon.

Ontdek waarvoor CYS te gebruiken

Voor deze diensten maak ik graag gebruik van het CYS onderzoeksplatform.

Klanttevredenheidsonderzoek

Krijg dat felbegeerde inzicht in waar jouw klanten tevreden over zijn, en wat er beter kan. Samen analyseren we je resultaten, onderzoeken je mogelijkheden voor structurele verbetering en implementeren die. Jouw klanten worden – en blijven – tevreden en loyaal.

Voice of the customer

Luister naar de stem van je klant en sluit die feedbackloop. Zo ontdek je waar klantgerichte verbetering mogelijk is, terwijl je teams de energie voelen om echt voor de klantbehoeften te gaan. Je klant voelt zich gehoord, je aanbod verbetert, je bedrijfsresultaten stijgen.

Interim, consultancy en coaching

Boost de klantgerichtheid van je bedrijf, met een vorm van freelance ondersteuning die past bij de doelen en behoeften van je medewerkers, management en bedrijf: interim ondersteuning, strategisch advies of klantgerichtheidscoaching. 

Ontdek waarvoor CYS te gebruiken

Voor deze diensten maak ik graag gebruik van het CYS onderzoeksplatform.

Klanttevredenheids-onderzoek

Krijg dat felbegeerde inzicht in waar jouw klanten tevreden over zijn, en wat er beter kan. Samen analyseren we je resultaten, onderzoeken je mogelijkheden voor structurele verbetering en implementeren die. Jouw klanten worden – en blijven – tevreden en loyaal.

Voice of the customer

Luister naar de stem van je klant en sluit die feedbackloop. Zo ontdek je waar klantgerichte verbetering mogelijk is, terwijl je teams de energie voelen om echt voor de klantbehoeften te gaan. Je klant voelt zich gehoord, je aanbod verbetert, je bedrijfsresultaten stijgen.

Interim, consultancy en coaching

Boost de klantgerichtheid van je bedrijf, met een vorm van freelance ondersteuning die past bij de doelen en behoeften van je medewerkers, management en bedrijf: interim ondersteuning, strategisch advies of klantgerichtheidscoaching. 

Verdieping in onderzoek