Logo Return on Experience - freelance customer experience lead
a
Oplossingen

Verbeterde B2B-klantbeleving

Heb je te maken met ontevreden B2B-klanten?

Inzichten voor B2B contentmarketing

Toe aan een B2B-marketingstrategie die wél financiële resultaten boekt?

Klantgericht digitaliseren

Zet de wensen en behoeften van je klanten om in nieuwe, digitale oplossingen.

Klantgerichtheid integreren

Voor bedrijven die willen leiden in plaats van achter de meute aanlopen.

Diensten

Customer journey in kaart

We brengen de klantreis gedetailleerd in kaart. Van het eerste contactmoment tot de aankoop, maar ook daarna. Hierbij kijken we naar de verschillende touchpoints van alle B2B-stakeholders met jouw bedrijf. Zo ontdekken we je kansen voor een optimale customer journey.

B2B Buyer persona maken

Jouw B2B-doelgroep bestaat uit verschillende stakeholders. Allemaal betrokken in het koopproces, allemaal met hun eigen triggers. Door een B2B buyer persona te maken leer je je doelgroep echt kennen. Zo ontdek je welke content ze overtuigt van jouw aanbod.

Klanttevredenheidsonderzoek

Krijg dat felbegeerde inzicht in waar jouw klanten tevreden over zijn, en wat er beter kan. Samen analyseren we je resultaten, onderzoeken je mogelijkheden voor structurele verbetering en implementeren die. Jouw klanten worden – en blijven – tevreden en loyaal.

Voice of the customer

Luister naar de stem van je klant en sluit die feedbackloop. Zo ontdek je waar klantgerichte verbetering mogelijk is, terwijl je teams de energie voelen om echt voor de klantbehoeften te gaan. Je klant voelt zich gehoord, je aanbod verbetert, je bedrijfsresultaten stijgen.

Service design

Ontwerp een dienstverlening die past bij jou, met de wensen van je eindgebruikers als stralend middelpunt. Ontsproten ideeën worden getest en gevalideerd, zodat er uiteindelijk een innovatieve (digitale) oplossing ontstaat die klantverwachtingen inlost en overtreft.

Interim, consultancy en coaching

Boost de klantgerichtheid van je bedrijf, met een vorm van freelance ondersteuning die past bij de doelen en behoeften van je medewerkers, management en bedrijf: interim ondersteuning, strategisch advies of klantgerichtheidscoaching.

Kennis

Zo verbeter je de klantbeleving in transport en logistiek: een bewezen aanpak 2025

Lees meer

Hoe bereik je medewerkerbetrokkenheid bij customer experience initiatieven?

Lees meer

De kracht van ‘human touch’ bij het verbeteren van de digital customer experience in B2B

Lees meer

Van productgericht naar klantgericht: B2B-ondernemingen opnieuw vormgeven

Lees meer

De samenwerking tussen verkoop en marketing verbeteren voor een betere klantbeleving

Lees meer

De toekomst van personalisatie in B2B-klantbeleving met AI

Lees meer

Veranderd koopgedrag in B2B: het belang van de buyer persona

Lees meer

Klantgerichte digitalisering voor een betere B2B digital customer experience

Lees meer

De kunst van een onderscheidende klantbeleving: hoe B2B-bedrijven zich aanpassen

Lees meer

Het belang van de business case van customer experience!

Lees meer


Categoriëen

klantbeleving verbeteren
inzichten voor contentmarketing
klantgericht digitaliseren
klantgerichtheid integreren
customer journey
B2B buyer persona
klanttevredenheidsonderzoek
voice of the customer
service design
Return on Experience
ongecategoriseerd
Veelgestelde vragen
Over mij
Contact
Zoeken
a
  • OplossingenC
    • Klantbeleving verbeterenC
    • Inzichten voor contentmarketingC
    • Klantgericht digitaliserenC
    • Klantgerichtheid integrerenC
  • DienstenC
    • Customer journey in kaart brengenC
    • B2B buyer persona makenC
    • KlanttevredenheidsonderzoekC
    • Voice of the Customer-programmaC
    • Service designC
    • Interim, consultancy en coachingC
  • KennisC
  • Over mijC
  • ContactC

Klantbeleving in transport en logistiek

door Erik Jan Elsenaar | feb 2, 2025

Klantbeleving in transport en logistiek

Contact

+31 (0)651288411
contact@returnonexperience.nl
linkedin

Adres

IJsselstraat 9,
3401DJ IJsselstein
Nederland

Erik Jan

Je zou me met recht een senior B2B customer experience specialist kunnen noemen. 20 jaar ervaring onder mijn riem in strategische, commerciële en projectmanagementrollen binnen grote en middelgrote bedrijven – en sinds 2019 werkzaam als zelfstandig interim-professional, consultant en coach. Zo heb ik mijn vermogen om complexe verbanden te zien en een hoog kostenbewustzijn ontwikkeld.

Algemene voorwaarden | Privacy Voorwaarden | Disclaimer | Cookie beleid

Beheer cookie toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}